Júnior masculí: CB Grup Barna A 64 ˗ B.Vilafant 56

Parcials: 18-14,9-19,12-12,25-11

Bon dia a la vila del pingüí


Tinc un amic (bona persona i millor ésser humà) que quan s'aixeca al matí penja aquesta frase amb una cançó a les xarxes socials, cançó que normalment m'alegra el dia i m'anima. Ara mateix tinc aquesta sensació després d'una derrota.
 
Per què? Molt senzill perquè una vegada més m'heu sorprès: sortida forta del rival amb dos triples com primeres cistelles del partit, però serem capaços d'aguantar el primer cop i mantenir el partit igualat sempre al darrere però a prop (màximes diferències de 6 punts 14-8,16-10,18-12) per acabar el quart amb 18-14.

El segon quart serà el nostre millor període com sempre basat en la defensa, els deixarem en 9 punts i nosaltres en farem 19, el que deixarà el partit amb 27-33 a la mitja part.
 
El tercer quart acabarà en taules (12-12) i sis punts d'avantage que semblen un botí més que meravellós tal i com anava el partit 39-45 i una altre vegada 10 minuts per decidir tot. Amb 10 minuts per jugar podem parlar de moltes coses, del rebot, que una vegada més hem dominat (39 a 45), la diferència perdudes /recuperades que una vegada més hem perdut (16/20 el Grup Barna 20/12 nosaltres), encert de tir (12/19 tir 1, 11/35 tir 2, 10/30 tir 3 per ells, 8/14 tir 1, 21/46 tir 2, 2/22 tir 3 aquí decidiu vosaltres qui guanya el duel), però res d'això té tanta influència en el resultat final com les meves decisions. Entrem amb sis punts d'aventatge i m'equivoco amb les rotacions de jugadors, amb el repartiment de minuts, i a més a més em crec que ho tinc controlat. Faig una defensa amb la que patim en el rebot amb jugadors que no són els més adequats. En sóc conscient i tot i així i ni canvio la defensa ni jugadors. El resultat és que ens agafen més rebots en atac en aquest quart que la resta de partit. Tot i això som capaços d'arribar al minut 38 empatats (52-52), i aquí tot i ser conscient de que ens podríem complicar la vida em surt la vena de geni del bàsquet i faig un canvi defensiu (no vull treure mèrit a la seva qualitat, tant defensiva com ofensiva): aquest canvi ens costarà el partit, fins llavors arribàvem als tirs, però ara no i permetrem quatre triples lliurats, que es convertiran en un parcial de 12-4 en 2 minuts que deixen el resultat final en 64-56, 8 punts finals que no mostren l'igualtat del partit.

Per finalitzar només felicitar-vos pel partit fet, demanar perdó per les meves decisions (les errònees, no totes eh!!!) I demanar ajuda divina per millorar el 2/22 en triples.

Comentaris