Premini mixt: Bàsquet Vilafant 36 – CB Olot 86

Han jugat: Martí Cano, Mar Cortada, Ruben Gala, Ciro Hugas, Laia Crespo, Daniel Candelera, Ruben Alvàrez, Ona Sànchez, Roger Santmiquel, Arnau Mallorquí, Albert Cuadrado, Enric Rebollo.

Parcials: 4-13, 0-8, 3-16, 11-10, 2-6, 8-13, 5-6, 3-16.

Ens hem enfrontat a l’últim partit de la temporada. Ha estat un partit amb alts i baixos; però s’ha notat ja el cansament dels jugadors. Quan s’han connectat al joc s’ha vist molta coordinació, joc en equip, entrades amb puntuació final…

En general l’Olot ha dominat el partit en tot moment. Amb molt bon joc, defensa molt dura a tot el camp. El que sí que cal destacar és que tenien un jugadors amb molt bona mà. 

Al ser l'útima crònica de la temporada em permeto fer un resum final dels jugadors i jugadores del mixte, dels que destacaré el grandíssim esforç que han fet tots al llarg de l’any. Alguns seguiran l’any vinent i d’altres plegaran, però crec que segur tots tindran un gran record dels seus companys. 

Els hi dono les GRÀCIES per tot el que m’han ensenyat per millorar la meva condició d’entrenadora.
També dono les gràcies a l’Ivan , que és un crak, i val un imperi com a Company sempre disposat ajudar, preparat per imprevistos i mantenint la calma. En Mallo m’ha ensenyat molts aspectes tècnics, i molta coordinació. I finalment a l’Àfrica per la paciència que ha tingut amb els meus canvis.

FINS L’ANY VINENT!!!





Fotos: Bru Rovira. Més imatges, aquí.

Comentaris