Crònica del Cadet femení: Bàsquet Vilafant 49 - GEIEG 2000 53

Han jugat: Paula, Clara, Berta, Maria, Aina V., Emma, Núria F., Núria G., Aina A.

Abans de res dedicar-li aquest partit i aquest moment a la Núria. Has d'estar orgullosa de la lluita i el que han fet les teves companyes per tu, ho han donat absolutament tot. Avui no ha pogut ser però tenim moltes ganes de tornar-te a tenir a la pista i seguir gaudint veient-vos jugar.

Com un dia va dir en Xavi, aquesta crònica la faig totalment desde la part emocional. No estic trist per haver perdut, ni perquè s'acabi la temporada, estic trist perquè avui s'ha acabat un cicle. Un cicle de dos anys del que m'emporto el record d'un grup de nenes que no han parat de créixer, treballar i esforçar-se i això junt amb el seu talent ha fet que estem on estem. I dic estem perquè en Brun i jo ens sentim partícips, però tot el mèrit, tot, és vostre. Us veig jugar i no puc estar més orgullós de vosaltres. Moltes gràcies a totes per creure en nosaltres. Pels riures, pels plors, pels bons i mals moments, per Andorra, per Menorca i per tot el que hem passat junts, no us imagineu quant us trobaré a faltar, us estimo molt i molt a totes. M'heu robat el cor des del primer cop que us vaig conèixer, no canvieu mai perquè sou les millors, a part de ser les més guapes i les més bum bum de l'Empordà.

Dir-te Brun que ha sigut una experiència inoblidable, i ho ha sigut perquè tu estaves amb mi, a les bones i a les males. Has estat la peça clau perquè tot això rodi i funcioni com ho ha fet. No oblidaré mai quan a principi de temporada em vas dir: "Jose, guanyarem la lliga", i jo, innocent, me'n reia. No l'hem guanyada però com la vas clavar gurú!! T'estimo molt i ho saps però t'ho dic perquè avui tinc el dia tonto.

Donar les gràcies a tota la gent del club. El partit i l'ambient d'avui ha estat espectacular, quin tros d'afició!!! 

Doncs ara ja sí que sí. Núria, Paula, Clara, Berta, Maria, Aina, Emma, Núria, Aina i totes les petites i grans que heu vingut a ajudar. Gràcies per tot, de tot cor espero haver transmès l'estima que us tinc, no us oblidaré mai. Ara sóc jo el que necessito cinc minuts per estar trist. Us ESTIMO, amb majúscules i amb totes les lletres. Felicitats flors!!











Foto: Carles Avilés. Més imatges del partit, aquí.

Comentaris