Crònica Premini masculí: B.C. Torroella Mixte – Bàsquet Vilafant Taronja

Han jugat: Joan C, Martí D, Ian C, Pol B, Didac V, Xavi L, Biel B, Haitam B, Isaac V, Alex C

Tirs lliures: 0/5

Millorant a pas de puça però repetint errors.


Partit jugat contra un equip inferior físicament, però que ens ha passat la mà per la cara amb intensitat i ganes de tenir la pilota. Seguim esperant que l’iman que tenim a les mans faci efecte amb el que té la pilota i ens vingui sola a les mans, perquè és així, només agafem les que ens venen a les mans.

Els dilluns un gran entrenador us va dir, no crideu que esteu sols (aquí, aquí!! Estic sol)... senzillament el que he de fer és desplaçar-me a un espai lliure i que coincideixi aquesta posició coincideixi amb línia de visió del meu equip, si em veu i estic sol me la podrà passar. Un jugador ho ha fet, i s’ha forrat a punts. És més fàcil fer punts en equip que 1x1.

No defensem al nostre, anem sempre a buscar el que té la pilota, encara que no sigui el meu. Avui no ha servit de res esperar el meu contrari a mitja pista, vàries vegades ens hem quedat a mitja pista i el nostre a prop de la cistella SOL!!!! I moltes vegades hem deixat el jugador sol per anar a defensar un jugador que té la pilota, però en una zona no perillosa.

Hem mogut la pilota, i ens hem mogut després de passar-la donant opció a un company que intentés un bàsquet fàcil. I a vegades, fins i tot, hem tallat, ara falta passar-la només quan el meu company està sol.

Falta aixecar el cap abans, ens calen 4 o 5 bots per passar la pilota, aquest temps que passa és el que utilitza l’equip contrari per arribar i poder defensar, perdent l’avantatge i fins i tot robant la pilota, aixequeu ràpid el cap!!!

Per últim agrair a l'Àlex C i Joan C pel cop de mà que ens han donat.

Queda molta feina a fer, molt a canviar. Ens veiem dilluns per seguir treballant per aconseguir-ho.


Comentaris