Crònica Premini: CCE Montessori Palau Blanc 65 - 26 B.Vilafant Blau

Aquest dissabte jugàvem contra un rival, el Montessori, el qual segons la classificació, una victòria en 7 partits, feia pensar que el partit podria ser igualat.
Res més lluny de la realitat. Tot i ser un dels pocs equips mixtes de la categoria, ens van superar en intensitat, en gran part del partit.

Si bé, us haig de dir, no com a crítica negativa, sinó com a felicitació pels petits, que després de fer els quintets de sortida, em vaig adonar que havia ajuntat els 4 d'escoleta, més la Cèlia. Vaig dubtar en canviar els equips però finalment, vaig optar per continuar amb el que estava establert. La meva agradable sorpresa va ser, que els menuts amb la Cèlia, van guanyar els 3 quarts que van disputar junts, la qual cosa parla molt bé del bon nivell de l'escoleta i la millora en pocs mesos de la Cèlia.

Per això cal que els mes grans donin un plus d'intensitat i lluita, ens falten dos o tres marxes per poder competir de tu a tu amb la resta d'equips, tot i que tinc clar que la majoria sou de primer any.

Us animo a seguir entrenant, i disfruteu de la setmana santa.




Comentaris