Crònica Escoleta: B.Vilafant - CB Sils

Aquest passat dissabte ens desplacem a Sils amb 13 nenes i nens a jugar partit corresponent a jornada Edubasquet.

El partit ens ha servit per veure que si no poses més ganes i intensitat que l’altre equip, si no passem la pilota i volem creuar tota la pista botant sols, si no utilitzem les dues mans pel bot, si quan estic a la banqueta estic més pendent del marcador, de jugar amb l’ampolla aigua o de fer el ball de moda, si només passo la pilota al company que m’interessa i no al que està desmarcat, ...... és molt complicat fer un partit competint.

Tot el que no van fer, tinc molt clar que les nenes i nens, cadascú dintre del seu nivell aprenentatge, saben fer-ho. En altres partits ens ho han mostrat.

Així i tot, es van poder veure alguns detalls com una jugada on vam creuar la pista passant-nos la pilota tots 5 i acabant en cistella i algun intent de botar amb esquerra.

Esperem que als propers partits podem millorar aquests aspectes.

Ara bé, la frase que defineix el partit va ser quan li vaig preguntar a un jugador què li passava que no corria ni atacava ni defensava com altres dies, em va respondre “És que sóc feliç”.

Amb aquesta resposta se’m van acabar tots els arguments possibles.





Comentaris