Crònica Premini: B.Vilafant Taronja 74 – 52 B.Vedruna Palamós Blanc

Jugadors: Aniol, Edu, Roger, Oriol Serrano, Enzo, Marc, Jan, Pol i Oriol Santacana

15 faltes – 1 Triple – 1/3 Tirs lliures – Cap expulsat
Parcials: 16-4, 0-13, 11-5, 7-7, 11-4, 6-3, 10-10 i 10-6

Juguem dissabte el dia del meu aniversari i la veritat és que m'aixeco molt motivat de compartir aquest dia amb vosaltres.

Només arribar fem una rotllana i us comento que el dia es molt especial per a mi i que el millor regal seria jugar un bon partit i passar-ho bé tots junts! La veritat és que meu fet el millor regal d'aniversari! GRÀCIES!!

G enerosos: hem jugat amb molta generositat i hem fet moltes passades.
R àpids: el ritme que més ens agrada impregnar al partit és la rapidesa i ho hem aconseguit.
A ctitud: es va demostrar que quan voleu podem jugar utilitzant el cap.
C onstants: hem patit un entrebanc en el segon període però no ens n'hem anat avall i hem continuat jugant igual de bé.
I nvencibles: no hem abaixat els braços en cap moment i tots hem lluitat fins la última pilota.
E quip: m'encanta quan tots juguem com un grup, es nota en aquests moments que ens divertim. Hem aconseguit que tots els jugadors puguin fer almenys una cistella.
S orpresa: el millor regal del meu aniversari, es veure com tots heu donat lo millor de vosaltres

Felicitar al Palamós pel partit que han jugat.

Ens veiem dilluns per continuar gaudint d'aquest meravellós esport!




Comentaris