Crònica Júnior Fem. Inter.: Reale B.Vilafant 41-51 AE Boet Mataró A

CADET FEMENÍ 16/17-17/18 I JÚNIOR FEMENÍ 18/19.


Han jugat: Íngrid, Sara, Núria Gascón, Ruth, Maria, Xènia, Núria Feng, Mariona, Eva Solsona, Gisela, Eva Torres, Laura, Aina, Carla, Mar López, Mar Cortada, Estel, Martina, Alena, Amàlia, Daniela, Estela, Mireia.

Doncs sí que és veritat allò que diuen que tot s'acaba, i que quan ho gaudeixes de la manera que jo ho he fet tant costa d'assimilar. Avui escric la crònica més difícil de totes. L'última.

Deixo enrere tres anys de la meva vida on un grup únic i meravellós de noies, m'han fet sentir l'entrenador més especial del món. Com heu canviat... Totes les inseguretats i pors del principi han donat pas a un equip fet, amb molt marge de millora, però amb una marca registrada que és innegociable i que tan orgullós em fa sentir. Intensitat, esforç i sacrifici al 100%. 

L'evolució que heu sofert ha sigut exponencial any rere any i les úniques culpables sou vosaltres. Qui ens anava a dir el primer any on només vam guanyar 3 partits que en només dues temporades estaríem competint, al nivell que ho hem fet, a una lliga tan dura i exigent com Interterritorial.

Sempre em quedarà l'espina clavada de les dificultats que he tingut per assistir als entrenaments aquesta temporada. Els dies que ens queden no dubteu que els exprimiré i aprofitaré al màxim.

Però per sobre de tot em quedo amb el grup humà. Amb totes i cada una de vosaltres i tots els moments que hem viscut. Us estic més que agraït pel que heu fet. He sigut molt feliç i mai oblidaré aquesta etapa com el vostre entrenador. Des d'aquí us demano que no canvieu mai, amb les vostres virtuts i els vostres defectes. Seguiu respectant-vos i aprenent juntes en el bàsquet i en la vida, feu cas a les vostres mares i pares, i sobretot no perdeu mai aquesta vitalitat i alegria que us caracteritzen i enganxa a tothom que us envolta.

Suposo que ja quedaran dies per anar-nos acomiadant com toca. No negaré que per mi és un moment trist deixar de competir amb vosaltres, però al mateix temps ja em toca gaudir-vos des de la grada i amb una mica més de calma. 

Us estimo molt noies, 

Moltes gràcies!!!!!!



Comentaris