Crònica Júnior masc.: Bàsquet Vilafant 85-51 CB Bescanó

Parcials: 13/16 23/10 29/9 20/16
Tirs lliures: 16/27
Triples: 7 (3 I.Chavarria, 2 E.Sala, 1 A.Gualda, 1 A.Pibernat)

Han jugat: E.Sala (22), P.Alcaraz (4), A.Gualda (3), M.Puigmal (2), E.Guisado, A.Pibernat (27),  E. Calsina, M.Sánchez, A.Ayats (11), I.Chavarria (16)

Arribem al final de la temporada i ho fem amb una còmode victòria.

Hem jugat un partit en què hem anat de menys a més i al final hem patit menys de l'esperat. Bona defensa individual i bona fluïdesa en atac, quan el contrari s'ha posat en zona l'hem trencat a base de cistelles de tres punts.

Hem fet un partit seriós i acabem la temporada amb bones sensacions. M'agradaria afegir que estic molt satisfet amb tots pel partit que heu jugat.

Per acabar voldria fer un petit resum de la temporada.

Com ja sabeu ens va trencar una mica el ritme la meva lesió, però com a positiu he de dir que la vostra actitud ha estat lloable de principi a fi.

Agrair-vos la feina que heu fet des del club ocupant la banqueta, en Burgas, en Mallo i sobretot en Chava, que sense ell estic segur que no hagués estat el mateix i ara el considero un bon amic més que un company.

He tingut el grup de jugadors que emocionalment més m'ha sorprès positivament des que soc entrenador.

Nois, us aprecio molt i mai us oblidaré, m'heu escoltat, hem rigut, hem après i hem sigut un equip amb totes les lletres.

Sous especials i espero que preneu nota dels meus exemples i les meves xerrades; només volien treure el millor de vosaltres i fer-vos millors jugadors i sobretot que estiguéssiu segurs de vosaltres mateixos.

Tots teníeu un rol i crec que puc dir que amb l'últim partit des del club han pogut veure que així era.

Ja sabeu que aquí tindreu un amic per a tota la vida.

Una forta abraçada nois!!!!!!



Comentaris