Crònica del Júnior masculí interterritorial: Bàsquet Vilafant 70 - CESET 71

Parcials 12-15,21-19,15-20,22-17

Un altre cop quasi


Com a crònica podríem repetir la del primer partit canviant petites coses; aquesta vegada hem fallat els tirs lliures 9/19, potser el control del rebot en moments concrets (el problema és que el moment era clau) i com no l'encert amb cistelles relativament fàcils. Però un altre cop amb derrota i tot surto content.

Agrair al Ceset que jugui a bàsquet com ho fa, sense especular i espectacular. Arribar a un final com el d'avui i que amb menys de un minut el triple per guanyar el faci un jugador que fins llavors no havia anotat em diu moltes coses com a equip. Que amb el tipus de defensa que fem vagin a buscar contacte i no tinguin ni una queixa si pita o no l'àrbitre em diu molt del caràcter, i que en els moments difícils facin cistelles inversemblants (com dirien a la tele) m'encanta i com no paro de dir estem aquí perquè volíem jugar contra el millors i s'agraeix que ens ho demostrin dia a dia els equips contra els que competim i si teniu memòria al principi no competíem sempre.

Sóc de naturalesa optimista (segons alguns jugadors massa) i sempre veig coses positives dels partits, i amb partits com aquest és fàcil; que de 12 jugadors que arriben a jugar anotin 10 (els dos que no ho fan no em preocupa ja que normalment si ho fan), rebotegen 11, donen assistències 8 i perden pilotes 10, em demostra que som un equip en el que tos tenim pes i aportem coses, l'única cosa que potser podríem mirar de canviar és l'apartat de les perdudes, si en comptes de ser 10 no voleu ser tants jugadors no us portaré la contrària.
Tal i com vaig dir en el partit de la primera volta tots tranquils que la setmana que ve anem al camp del líder.






Fotos: Lluís Castillo. Més imatges, aquí

Comentaris