Crònica Premini: EEM Caldes Malavella 2008 80 – 30 B. Vilafant Blau

Últim desplaçament i a Caldes de Malavella, contra el seu equip, tots nascuts el 2008. 

Perdoneu-me si us confesso, que tenia assumida una derrota, molt ampla, però en aquesta ocasió em vau fer cas des de bon començament, i la vostra actitud, en general, va ser espectacular.

Tot i perdre per molts punts, ja us dic jo, que menys dels que jo em pensava, vam jugar un partit molt seriós, i bastant concentrats durant tot el partit.

La diferència física era abismal, però no us vàreu encongir, i per això vaig acabar tant content el partit.

Hem de millorar moltíssimes coses, però amb l'actitud d'aquest partit, i la resta d'entrenadors que us trobareu en els propers anys, segur que seriu uns molt bons jugadors/es de bàsquet.

Ens queda un últim partit oficial i de nou contra el Caldes, aquest cop l'equip mixte, on espero, i us exigeixo, la mateixa actitud.

Bona setmana i fins dissabte!!


  






Comentaris